
Michał Stefański
Pomysłodawca projektu „Kod do Przyszłości”. Trendsetter, miłośnik nowych technologii i założyciel MobileMS – firmy, która zajmuje się projektowaniem i tworzeniem portali oraz aplikacji mobilnych. Laureat licznych nagród, m.in. tytułu Lider Nowoczesnych Technologii, Krajowi Liderzy Innowacji oraz nagrody Mobile Trends Awards.
Absolwent Engineering Projects Management na Coventry University i Mechanical Engineering and Applied Computer Science na Politechnice Łódzkiej.
Edukator z pasji – „Kod do Przyszłości” to połączenie zamiłowania do nowych technologii i dzielenia się wiedzą. Wielokrotnie uczestniczył jako ekspert w warsztatach i prelekcjach z udziałem uczniów i studentów, np. w cyklu „Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości”.

prof. Przemysław Polański
Autor koncepcji projektu “Kod do przyszłości” i założyciel Fundacji Rozwoju Edukacji Elektronicznej – partnera wiodącego projektu. Programista i wieloletni nauczyciel akademicki informatyki i programowania. Profesor w katedrze Metod Ilościowych i Zastosowań Informatyki ALK oraz główny architekt systemu informacji prawnej Legalis Wydawnictwa C.H. Beck. Pracował w firmach informatycznych w Australii jako programista i architekt systemów.
Prezes Fundacji Rozwoju Edukacji Elektronicznej. Ekspert w obszarze prawa nowych technologii i informatyki prawniczej. Z wykształcenia informatyk (Australia) oraz prawnik (UAM), doktor habilitowany nauk prawnych (Melbourne University, Uniwersytet Wrocławski). Autor książek i ponad 70 artykułów z obszaru prawa nowych technologii.
Jeden z tłumaczy platformy Moodle na język polski. Certyfikowany Professional Scrum Master Level 1.

Anna Kijo
Autorka podręczników do zajęć komputerowych i informatyki dla uczniów szkół podstawowych oraz współautorka poradnika: „Jak pracować z uczniami utalentowanymi informatycznie” wydawnictwo Ośrodka Rozwoju Edukacji przy MEN. Propagatorka oprogramowania open source, metody e-learningu i blended learningu w edukacji. Wykładowca akademicki, metodyk. Realizatorka wielu programów dotyczących wdrażania innowacji pedagogicznych w zakresie programowania komputerowego, algorytmiki, mechatroniki w szkołach, w tym: Mistrzowie kodowania, CodeWeek, The Wonder League Robotics Competition, LEGO Education.
Od wielu lat zajmuje się edukacją komputerową dzieci i młodzieży. Prowadzi edukację na rzecz bezpiecznego Internetu, wykorzystywania multimediów i nowych technologii podczas zajęć szkolnych. Obecne dyrektor – placówki zajęć pozaszkolnych dla dzieci i młodzieży utalentowanej w kierunku przedmiotów ścisłych – Szkoły „Alfa i Omega” oraz dyrektor zarządzający Centrum Certyfikacji i Kształcenia Zawodowego w Łodzi. Posiada ogromne doświadczenie w koordynowaniu projektów realizowanych w ramach EFS KL.
TRENERZY

Karolina Cikowska
Girls Code Fun to fundacja mająca na celu motywowanie i zachęcanie dzieci w wieku szkolnym do zdobywania wiedzy w zakresie nowych technologii. Mentorzy Girls Code Fun uczą programowania komputerowego i przekazują umiejętności umożliwiające sukces oraz lepsze zrozumienie współczesnego świata zdominowanego przez nowe technologie.

Paweł Kijo
Doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Łódzkiego, wykładowca akademicki, doradca metodyczny. Posiada m.in. certyfikaty trenera coautingu, ISO 2000, LEGO Education. Organizator wielu szkoleń i kursów dla nauczycieli. Realizator projektów edukacyjnych, popularyzator stosowania nowych technologii w edukacji. Nauczyciel dyplomowany z trzydziestoletnim stażem pracy w oświacie. Twórca programów rozwijających logiczno-matematyczne myślenie w ramach projektu “Edukacja dla Rozwoju” – edukacja przez szachy.

Tomasz Rupniewski
Pedagog z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu kodowania, dzieci oraz dorosłych. Za pomocą klocków Lego, robotów, gier i aplikacji potrafi przekazać wiedzę w taki sposób aby uczeń widział jej sens oraz dobrze się bawił. Zaangażowany w projekty społeczne i edukacyjne.
Doświadczenie:
– Przeszkolił ponad 400 uczniów z kodowania w wieku 6-12 lat
– Organizował i prowadził szkolenia dla dorosłych z kodowania
– Tworzył autorskie scenariusze lekcji z zakresu robotyki oraz kodowania w Scratch.
– Tworzył scenariusze lekcji oraz prowadziłem zajęcia w szkole specjalnej dla uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną
– Organizował szkolenia dla nauczycieli z zastosowania nowych technologi w procesie nauczania
– Prowadził badania naukowe nad nauczaniem wielopoziomowym w szkole jedno oddziałowej.

Agata Borowska-Jocz
Absolwentka Politechniki Łódzkiej – kierunek: Automatyka i robotyka. Trener/edukator zajęć z robotyki i mechatroniki w Szkołach “Alfa i Omega”. Programistka, inżynier rozwoju procesów z zakresu automatyki.

Sebastian Dominiak
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Trener/edukator zajęć z robotyki w Szkołach “Alfa i Omega”. Animator, terapeuta zajęciowy.
Ostatnie wpisy
- Zdobądź Certyfikat Edukatora Cyfrowego
- Już 1600 nauczycieli korzysta z naszej platformy e-learningowej
- Zapraszamy pracowników bibliotek publicznych, domów kultury i ośrodków doskonalenia nauczycieli
- Szkolimy zdalnie ze Scratch’a mimo lockdownu
- Szkolenie nauczycieli w szkole podstawowej w Suszu, Elbląskie
Najnowsze komentarze